Virksomheder går glip af et kæmpe potentiale ved enten af se forbrugerne som bæredygtige eller ikke-bæredygtige. Langt de fleste forbrugere ønsker nemlig at være bæredygtige i nogen grad og efterspørger grønne produkter. Men fordi virksomhederne ikke kan levere det, som forbrugerne efterspørger, er der et kæmpe potentiale, som endnu er uforløst.
D...
Detailbranchen møder ikke efterspørgslen: Kæmpe potentiale i at blive grøn frontløber
Der findes ikke kun bæredygtige og ikke-bæredygtige forbruger. Virksomhederne skal se nuancerne hos frobrugerne, og hvis de kan det, kan de vinde stort. Det mener i hvert fald konsulent med stort kendskab til branchen

Nicolai Broby Eckert mener, at der er et kæmpe potentiale for den danske detailbranche i at lave grønne produkter, som er til at betale. Foto: Jeppe Bjørn Vejlø/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement